Wednesday, November 03, 2010

StupiD!


Geramnye Saya....
Hari ni "DIA" sudah menunjukkan belangnya
sakitnya hati...
ingat tak letih ke kemas bilik
masukkan semula buku-buku n fail2 dlm kotak lain...
letih tau x...elok je saya sudah membersihkan badan
Tiba-tiba plak datang rajin nak kemas kotak-kotak2 yang dah lama di packing
saya elok je kemas2..
duk raba la bawah katil nak tarik kotak 
tiba-tiba tangan ni rasa berpasir...
yark.....!!
geli tau tak..
rasa nak sama' je tangan ni
eee..saya memang tak leh tgk benda halus banyak2 depan saya
naik meremang bulu
saper suh dtg bilik saya pastu duk makan kotak bawah katil
eeee...dah tu ada plak sekor ni..
agaknye geram kot saya kacau tempat dia
gigitnya tgn saya 
sekarang tangan ni dah bengkak..ada rasa panas-panas sikit...
nanti tak pasal kena Anaphalytic Shock akibat gigitan anai-anai
sakit tau tak..
terjumpa pulak Betametaxone atas meja 
terus sapu..nasib baik dah surut
baru tau ana-anai ni kalau gigit sakit...sampai bengkak tangan saya dibuatnya
entah bila plak "mereka" ni menetap bilik saya
rasa nye "mereka" ni tak pernah ada dalam bilik saya
eee....nasib baik tak rosak buku-buku...
kot kenyang sangat makan kotak...tak sempat nak makan buku-buku...eee...
"Kamu PergiLah Anai-AnAI"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...