Wednesday, November 03, 2010

Manusia Macam Tu La~~~~

Salam kawan-kawan semua
Sebelum saya mulakan bicara
1 soalan untuk pembaca
Ada sesiapa terasa dengan penulisan saya
:-)
Ada saya kisah??
hehehe
Buat apa kita nak pikir ada yang terasa
Kalau macam tu tak hidup la Blog saya ni
Saya tidak tujukan kepada sesiapa
Tetapi masih ada yang terasa
Terpulang la...Buat apa nak pikir pasal tu
Buat pening Kepala saya je
Ikut dia la nak terasa ke apa
Janji niat kita bukan macam tu
Penting sangat ke dia sampai saya perlukan ceritakan hal dia dalam Blog saya
Tiada langsung Kepentingan untuk saya
Yang pentingn Saya akan tulis apa yang saya rasa
Bukan sebab nak malukan orang
Takde pulak saya letak nama sesiapa
Padan la muka kalau terasa
Tu bermakna penulisan saya berkesan kepada pembaca
Walaupun sebenarnya tiada niat untuk ke arah tu
Tu la saya kata Manusia macam tu la
selalu prasangka terhadap orang lain
sedangkan tiada orang pun sebut hal tu
Istilah Paranoid sesuai orang yang macam tu
Mengikut apa yang saya belajar dalam subjek Psychiatric
PeaCe!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...