Friday, November 05, 2010

My Sweet Moment!

Pagi2...bangun on fb
Tgk FB Salan's Family di tag
pict saya waktu kecik2..
rindu gila zaman tu....
actullay...saya tak tau pun kewujudan gambar ni...

adus....lucu gila....muka tak bleh blah....time ni kecik takde la segan sgat nak ambik n pict dgn sepupu lelaki
tapi sekarang dah jadi Malu2 Kucing

Ni kat Sungat Bantang kot...kat kg saya di Bekok, Segamat, Johor
Time pak utih saya kurus lagi..mak utih still maintan sampai sekarang..
dulu kami 3 orang(girls in the picture) rapat gak kot...
yang saya peluk tu sepupu saya, kami panggil dia Ecah dah jadi Stuff Nurse pun sekarang, Saya...coming soon tahun depan..n tepi sekali tu Amalina, Sdg study kat UiTM...


Tapi bila dah besar semua segan n malu nak ambik pict sama2....yer la..dah jarang jumpa...setahun sekali...tu pun time raya....Bila lagi kan nak ambik pict macam ni...rindu tau

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...