Monday, November 01, 2010

WheRe is He??

Orang kata jangan stress time exam..
hehe
ade 1 lagi paper utk esok..
tapi saya ambik kesempatan utk berborak dgn My Reader
i dont want to talk about my exam
but, wanna talk about sumthing
Kenapa kan sejak akhir2 ni
saya selalu sahaja dengar tentang kahwin
Dah Sampi seru ke??
belum lagi kot..
saya tak jumpa lagi lelaki yang boleh dibuat suami
yang boleh didik saya dan anak2
semua yang saya jumpa tidak menepati citarasa saya 
bukan memilih
umi kata tak kisah la kerja apa
tapi asalkan cukup sembahyang
sungguh saya katakan
sehingga saat ni saya tak jumpa lagi lelaki yang macam tu
mungkin ada yang saya cinta tetapi 
untuk dijadikan teman sehidup semati saya saya takde lagi
diri sendiri sembahyang tak cukup
macam mana nanti dia nak bimbing saya dan anak-anak untuk jadi yang lebih baik
Masih ade ke lelaki muda seperti abah saya
walaupun kadang kala kami adik beradik merungut
tapi saya rasa itu yang terbaik untuk kami

Kalian jangan salah faham tentang penulisan blog saya pada kali ini
tiba-tiba ia terlintas dalam fikiran saya

Harap semua pembaca blog saya sentiasa memberi sokongan dan dorongan kepada say auntuk terus berjaya dalan hidup di dunia dan di akhirat
Manusia banyak buat kesilapan
Sentiasa menunding jari dan saling menyalahkan orang lain
sedangkan diri sendiri masih banyak yang perlu diperbaiki
Jadikan setiap apa yang berlaku sebagai satu teladan

salam ukhuwah dari Rose

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...