Tuesday, November 02, 2010

Selamat Sudah!

otak tgh blank
tak tau nak ckp apa
sebab diriku sedang menatap Pergilah Air Mata
Tak percaya saya sudah berjaya menempuh 3 tahun di sini
Rasa macam baru semalam melangkah kaki di sini
masih segar dalam ingatan saya
Umi, Abah n adik2 hantar saya di sini
betul kata umi
dia akan tinggalkan saya sehingga saya habis belajar
saya tak rasa terkilan pun
sebab dari kecik saya memamg di ajar untuk berdikari
kejap di sana kejap di sini
haha..
betul2 mengajar saya untuk hidup sendiri
dan saya berjaya menempuh hidup saya
memang saya tak kerja lagi
tapi sekurang2nya
saya tidak sia2kan hidup saya tanpa ilmu
saya tidak sia2kan hidup saya dengan kerja yang tak menentu
tak rugi cari ilmu
kelak nanti saya boleh beri contoh kepada anak2 saya untuk terus belajar
hmmm.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...