Thursday, November 11, 2010

~~LetIH...kakI Aku dah JeM~~

Hari ni aku balik lewat sikit...
letih doh..
naik lenguh kaki ni...
masuk je keje...
kami 5 orang terkejut beruk
(beruk pun tak terkejut macam ni)
mak aih....ramai gile budak-budak
sampai ke extension bed..
kesian gile.....
ni tak termasuk lagi yang admission...
gila la..
asal nak ambik observation je....mula dah perangai masing2...
nampak je aku n the geng....dari jauh lagi dah melaung 1 wad...
Berderet 4 katil budak-budak menangis.....meriah gile wad
sampai aku jadi sakit kepala dengar diaorg melalak...
mau pekak telinga gue gara2 dengar budak melalak kat telinga gue...
padahal bukan saya pegang jarum pun...
pegang bp cuff je pun...
tapi dek sebab sudah dilahirkan dengan kesabaran
hehehe....aku buat dek je...
buat pekak kan telinga...buat tak tau je diaorang menangis..
pastu bila balik rehat aku tengok beratur panjang...
hangin 1 badan..tapi sebab lapar kena gak makan....

*p/s : boleh dah aku jadi ibu mithali....huahuahua

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...