Monday, November 08, 2010

Dot! Dot! Dot!

Sehari tak update blog saya

mesti blog ni tertunggu kehadiran saya ...
ni nak cerita...

kisah ni ada la 2,3 hari lepas....
kawan2 gua rata2 semuanya telah menghilangkan diri awal pagi lagi...
saya duk sidai kain kat ampaian diaorg dah duk siap nak outing
al-maklumlah masing2 dah habis exam final...
apa lagi.....enjoy la...

jauh gak la diaorg merayap sehingga mengambil masa 2 jam perjalanan saya kira
gara0gara nak tgk wayang...
hehe...tak pun sebab kali terakhir di sini..so masing2 ambil kesempatan nak pergi sana
yer la..takut tak datang la ke TERENGGANU tercinta ni

tapi saya mlm tu berada di sebuah tempat
sedang menikmati  makan malam dengan prospect
tiba-tiba prospect tanya saya
"Kenapa tak ikut kawan2 pergi sana?"
Malu la plak nak jawab..
"Malas la nak ikut.saje tak nak pergi"
Prospect pandang saya dengan wajah yang hairan.
Buat2 lupa plak dah dia ni
Padahal sebenarnya prospect telah berjanji dengan saya untuk bawa saya ke sana 
sedih waktu tu dia tak ingat..

kalau saya tau prospect tak ingat....dah lama saya ikut kawan2 pergi di tempat yang dia telah janjikan pada saya
mungkin sebab nak pujuk hati saya ni...prospect bawa saya 1 tempat baru di sini
terubat jugak la walaupun sikit....
Lawa tempat tu....tapi disebabkan kamera takde..so...tak dapat la saya tunjuk tempat tersebut...

Next time saya upload pict tempat tersebut



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...