Friday, May 09, 2014

Re: [MCB Family] Uploaded Mychibibox Shaklee Biz Guideline 22.4.13.pdf

Maya Zierah Rivera
Maya Zierah Rivera 3:27pm May 9
Tuty Rahiza alhamdulillah terima kasih akak.... Insyaallah apa2 xfaham iera tanya ye
Comment History
Tuty Rahiza
Tuty Rahiza8:21am May 9
Welcome Maya Zierah Rivera to the club.. Boleh ambil ilmu ni disini..yg ni x up to date untuk bahagian order sahaja..Info-info lain boleh digunakan
Safura Fuad
Safura Fuad4:29pm Apr 3
tq tuty for inviting
Tuty Rahiza
Tuty Rahiza4:07pm Apr 3
welcome kak Rodziah Kari ni group shaklee bawah saya..boleh surf this group.. download biz manual untuk info tambahan
Tuty Rahiza
Tuty Rahiza4:05pm Apr 3
welcome Safura Fuad sori lama gila pending add ko to the group.. ni group shaklee bawah aku, feel free utk download guideline tu..ada perubahan sikit
NuDa Phycell
NuDa Phycell7:28pm Jan 24
Rizal Syah ni guideline umum cmne nak start bisnes... utk trial set klu x nk buat sendiri ..bole amkk ngn sy
View All Comments
Original Post
Tuty Rahiza
Tuty Rahiza11:34am Jun 2
<Mychibibox Guideline Biz>

Untuk anak-anak semua, anda boleh download biz guideline yang disediakan oleh saya sebagai panduan untuk memulakan biz anda..Download dan pastikan anda print serta pahamkan isinya.. Saya akan update dariapda semasa ke semasa jika ada perubahan terutama berkaitan dengan shaklee management.

Info lengkap tentang:
(1) Bagaimana untuk membuat order ke shaklee
(2) Cara pembayaran
(3) Info cawangan shaklee dan masa operasi
(4) Bagaimana untuk memulakan biz anda secara offline dan online
(5) Jadual pemakanan secara general dan pantang larang

Saya harap tiada lagi soalan-soalan berkenaan apa yang saya dah compile dalam guideline ini..Rajin membaca kerana ilmu itu akan menjadi milik anda.

View Post on Facebook · Edit Email Settings · Reply to this email to add a comment.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...